Sabah Calp ol vermiştim gün içinde ateşi 37.5 çıktı öyle olunca sadece kısa kollu Zıbınlı bıraktım ayağına da çorap giydirdim bacakları kolu açık yani şu an 36.5 ama vücudu dokununca sıcak çıkar diye korkuyorumkıyafetini giydireyim mi bir de üşütmesin ev 22° derece