Merhaba arkadaşlar oğlum 2 yaşına girdi bende çalışma kararı aldım pazartesi işe başlayacağım. Oğluma bu süreçte annemle babam bakacak. Oğlum bana çok düşkün hiç kimseye bırakmadım onu hep beraberdik. Babasıyla bile durmuyor ama bu sefer mecbur ayrı kalacağız. Nasıl bir yok izlemeyelim ne yaparsam işim daha kolaylaşır. Çok ağlayacak biliyorum. Üzülüyorum ondan ayrılacağım için ama yapacak bişey yok. Deneyimli çalışan annelerden yardım istiyorum. Artık aklı erdiği için daha zor olacak