alyaderinsozdemir Kizlar acil sorum olcak arasindaki farkı bile. Var mı üstünde Aptamil yazan mama kullanıyoruz kızımda kabızlık var hangisini alım ve hangisi iyi
Syst33 Gsbcan-ikizler canım çok yoğun bebeğim sindiremedi conformili siz nasıl kullanıyodunuz mamasını az mı koysam
alyaderinsozdemir duruaksoy kabızlık dediğiniz zaman kakasını nekarda yapması lazım bnmki şuan Aptamil de 2 3 günde yapiyo pronutraya gecmelimiyim
alyaderinsozdemir reyhanturhan bnde öyle düşünüyorum aslında şuan mama kullandığımız için koyulasti ama öyle katilasmadi
Gsbcan-ikizler Syst33 120 de yapacaksan 4 kaşık koyoyuruz kutunun kaşığı biraz zeytinyağı koy canım rahatlar
Syst33 Gsbcan-ikizler sanki biberondan bile zor geçiyor mama daha 1 ayı bugün doldurduk 60 veriyorum ama kusuyor onu rahat edemiyor kendi sütümü sağdım 60 geldi biberonla verdim onu da kustu sindiremiyor sanırım sürekli ağlıyor 😔
Gsbcan-ikizler Syst33 benim beneklerimde çok kusuyordu besledikten hemen sonra yatırma yatıracağın zaman kafa altına yastık koy biraz önlersin eğer kabızlık sorunun yoksa sma dene belki iyi gelir