Eminegizem bende aynı şekilde meme+mama şeklinde besliyorum bebeğimi şuan 3 aylık ama 1 aylıkken önce 30 cc ile başladım sonra 60 a çıktım. Kilo alımı da gayet iyiydi. Sende takip ederek bulacaksın canım bebeğin doymadığını hissediyorsan 60 cc ver baktın kusuyo fazla geliyo Bi süre 30 cc devam edersin