Prensesannesi111 bende aynı sorunu yaşadım. Avent aldım air olanı herzaman almasada arada alıp emiyor. Benım kızım emziği çok sevmiyor sanırım. Ama bundan önceki emzikleri kabul etmemişti. Bunu alıyor ara da olsa. Avent anne memesine en yakınmıs bu arada bilginiz olsun. Ay ay olanları var. 0-6 almanız gerekiyor ona dikkat edin😊sevgiler