Selam kızlar kızım 1 yaşına girdiğinden beri normal süt vermedim hiç aslında bebekler için olan. Süt vardı verdim biberonda istemedi nasıl yapsam bilmiyorum içmesi gerekmez mi normal aldığımız paket sütleri zaten peynir yoğurt fazla yemiyor sizler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim 🥰