talhamamy yok ama bunun muadili formül süttür ilerde çocuğunuz yetişkin olduğu zaman en ufak bir hastalığında kendinizi suclayacaksiniz çünkü verdiğiniz şey çok zararlı bebeklerim 1 yaşında 5 ay anne sütü 4 ay da mama+anne sütü aldılar bir kez olsun öyle bir mama kaşık mama pirinç unu hazır paketli vs bir şey vermedim aklıma bile gelmedi çünkü tüm uzmanlar zararlarını anlatıyor bende tuketmemisim asla annem vermemiş o zamanlar çevresinde doktor hemşire arkadaşları varmış o zamanın şartlarında bile çok bilincliymis şimdi neden mamaya bu kadar düşmanlık duyasiniz ki arı mama veya benzerleri çok ciddi anlamda zararlı hele de 3.5 aylık bebek için daha çok küçük kakasını yapıyor diye bir zararı olmuyor demek olmaz formül mamalar sütler gerçekten zehir değil öyle olsa tüm dünya kullanmaz bu arı mama sadece bizim ülkemizde var