ayse01_alparslan Hamileyim şuan 20 haftalık olduk ama bebeğin her iki böbreği geniş böyle doğan bebekler var mı burda acaba nasıl oluyo iyilesiyorlarmi doğunca
agustosbocegimm1608 ayse01_alparslan benimkinin bir böbreği genişliyor zorunlu ameliyat dediler dogumdan sonra ama profesör esliğinde her ay takipteyiz suan
ayse01_alparslan agustosbocegimm1608 bizimkisi ikisi beraber buyuyo erkek bebek 11 cnm şuan biri diğeri 14 cnm diye olctuler Bitlis’te oturuyoz Diyarbakır’da perinatoloji doktoru varmış özel bi doktor iyi diyorlar onu önerdiler bize
agustosbocegimm1608 ayse01_alparslan zaten genelde erkeklerde oluyomuş anne karnında tedavisi nasıl bilmiyorum benim 34 haftalıkrn belli oldu dogduktan sonra bizde sürekli perinatolojiye gittik
asfgsexd Bizim de vardı takıp edıldik be bir böbrek kapandı bir böbrek de az açıklık kaldı suan takıp edılıuor nefrolojı de ama açıklığı Hüyük olanları sezeryan doğum yapıyorlar dıye biliyorum