Herkese merhabalar, pazartesi günü 37+3te acil sezaryen ile doğum yaptım bebeğim direkt yoğun bakıma alındı bugüne kadar süt sağıp götürdüm emzirmeme dahi izin yoktu, şükürler olsun bugün taburcu oldu, sütüm var ama ağzına alıyor sadece bir kere çekip direkt bırakıyor ucunu asla devamını getirmiyor, biberon gibi davranıyor kendisi aksın diye bekliyor ne yapabilirim emmeye devam etmeye üşeniyor bir kere çekeyim devamı kendiliğinden aksın istiyor 😞