Minikalbim bebeğim 4.5 aylık s.ocğı önediğini almadım 0.5 ml bunu kullanmaya başladım kullanan varmı yan etki vs oldumu bu ayşarda bebeği olup kullanan ?
newmom1234 Minikalbim ben kullanmadım ama arkadaşımın bebeğinde olduğunu duydum çocuk geceleri hiç uyumamış ama bebekten bebeğe göre değişir denemek lazım
minikannsi Minikalbim bizde kullanyrz doktrumuz verdi ama kilosuna göre veriliyor bizim 6300du 12 damla vericeksin dedi hersabah mamayı yedikten sonra veryrm Allah’a şükür şu ana kadar bi şey yaşamadık bizim bebişte seviyor ağzını aç aaa diyorum açıyor 🙏🙏