yaseminnk Aylarca microfer kullanmamıza rağmen kızımın demiri hep düşük çıkıyordu. Sonra bestirona geçtik değişen birşey olmadı. Takviye ile değerlerin düzelmeyeceği anlaşılınca ilaca geçtik mecburen. Şimdi ferifer kullanıyoruz, iki kutu bitince tekrar tahlil yapacağız. Doktor bu sefer kesin düzelir diyor.