ebrupoyraz Ben bugün ilk kez ictim bende bir şey yok ama kzim bugün erken uyudu bezini degistirdim o uyurken onda da gözleri açıldı biraz uyanır gibi yaptı şimdi geri uyudu acaba kızıma iyi gelmedi mi. Sütümden geçti sonuçta. Icmesem mi şuan vicdan azabı yaşıyorum :(