Doğum yapalı beş ay oldu göbeğim biraz daha büyüdü tabi iştahım da arttı doğumdan sonra emziriyorum da. Henüz başlamadım göbek eritme çalışmalarına bende tavsiye alicam nasıl yapsam ne gibi egzersizler ve nasıl bir diyet. Doğumdan sonra fiziğimde pek bi değişiklik olmadı göbek hariç nefret ediyorum göbekten ya çok kötü duruyor 😒