Kızlar 5 aylık bebeğim doğduğundan beri çok iştahlı 2.5 -3 saate bir 150 ml mama içiyo bu aralar o da yetmemeye başladı 180 veriyorum şimdi bitirdikten sonra ağzını yine arıyo ama vermeyeceğimi anlayınca duruyor normal mi bu ya var mı benim gibi böyle bu arada maşallah diyorum iştahınına tabi 🧿ama bu bı sorun değildir dimi gören herkes zaten ayına göre büyük duruyor diyo şimdi kalkıp 5 aylık bebeğe diyet uygulayacak halim de yok içiyo yani bunun önüne geçemem normal mi bu durum sizce