ebeyzz Kızlar ben koyu yeşil gözlüyüm eşim kahve ela arası. Benim ailem annem hariç yeşil gözlü, eşimin ailesi babası hariç mavi yeşil arası göz renkleri. Sizce bebişimin gözleri ne renk olur bebişim şu an 47 günlük [https://mutluresim.com/images/2024/11/29/1l8hmM.jpeg]
likeli ebeyzz güle güle sağlıkla büyütün bebişinizi 🌸 bana kahverengi olacak gibi geldi. Benim kızım mavi gözlü sizin bebeğiniz kadarken gözleri net bir lacivertti hiç kahvelik yoktu sonra gittikçe açılarak mavi oldu onunla karşılaştırdığımda sizinki bana kahve olur gibi geldi. Belki elaya da dönebilir tabii yakın renkler kahverengi ela.
pantenkelebek ebeyzz bizimki de öyleydi 11 aylık şimdi kahverengi 😆 çok bekledim yeşil olur mu diye olmadı benim yeşil eşimin bal rengi resmen
ebeyzz SevimliHayaletCasper ama bi 10 gün öncesine kadar çok koyuydu şu an biraz daha açıldı tabi önemli olan sağlıklı olması merak ettim 🥲🌸
kedilivebebekli_ ebeyzz benim bebeğimin de böyleydi kahve oldu. Ben yeşil gözlüyüm eşim kahve. Benim ailem mavi yeşil karışık eşim tarafı hepsi kahve. Sağlıklı olsun, dünyaya güzel gözlerle baksın, hayırlı evlat olsun da isterse mor olsun 😀
ebeyzz kedilivebebekli_ çok doğru dediniz hiç fark etmez onun gözleri kahverengi olsa da benim için dünyanın en güzel gözleri olacak teşekkür ederiz 🥰🌸