Bebeğim 5.ayında Yaklaşık 1 aydır hırıltı ve 2 haftadır öksürükle uğraşıyoruz doktorumuz bronşit dedi nebilazator kullanıyoruz fakat mama içiyor sadece ense ve kulak arkası terlerdi silerdim fakat 3 gündür sırtıda yattığında göl oluyor önceden yoktu havlu bez koyuyorum ama fayda etmiyor basına gelen varmı hastalıgı atıyor desem aynı seyirde