gozdef Kaka yapamadığı için poposuna sabun koyduk genelde arada çok nadir bu yöntemi yaparız, bu sefer dün koyduğum sabun işe yaramadı ne kaka yaptırdı ne sabun çıktı poposundan, içerde kaldı , napıcam
Lolik gozdef . Bu normal bir şey değil ve bunu hala yapan var şaka gibi gerçekten . çocuğun içine soktuğunuz şey doğal bir şey değil kimyasal ve çıkmadı diyorsunuz doktora götürün
bianneo gozdef yani ne diyim şimdi neden koydunuzu boşvereyim ama sabunun kalması Allah korusun enfeksiyon falan olur doktora götürün ihmal etmeyin
SevimliHayaletCasper gozdef ciddi olamazsınız 😒 umarım o kimyasal bağırsaklarına zarar vermez doktora götürün
Aklimideliricem Ya bu işin fitili lavmanı varken neden böyle şeylere girişiyosunuz ya doktorunuza sorun ulaşamıyosanız götürüp sorun
bizdejantikizlardik gozdef Bu devirde hala böyle şeyler mi yapıyorsunuz Allah aşkına ! Doktora götürün çocuğu 🙄
Lumisare keşke doktora danışsaydınız belki fitil falan verirdi sabun asla yapılmaması gereken bir şey bir de çıkmadı diyorsunuz bence ihmal etmeden doktora gidin enfeksiyon kapmasın
[silindi] Senelerce okuyup ömrünü insanları tedavi etmeye adayan doktorlar dururken. Koca karı saçmalıklarına başvuran zihniyetleri ben anlamıyorum, arkadaş..
Madamehappyyyyy gozdef Kabız olana zeytinyag verilir de sabun çok riskli lütfen. Doktora götürün her zaman kabız olması sorun. Bol bol su içsin.
CLEXAN06 Gerçekten beyniniz yok gibi davranıyorsunuz biraz okuyun ya boş boş şeyler yapacağınıza biraz okuyun
Rabiiul gozdef hangi senede kaldınız çok cahil yöntemler bunlar pamukla uyarmak yağ sürmek bile varken neden sabun koyarsın anlamıyorum hayretler içerisindeyim gerçekten ! Kıyafetinden tutun giydirdiğimiz beze kadar özeniyoruz tahriş olmasın pişik olmasın diye siz tutup sabun koyuyprsunuz ? Kendiniz kabız olunca da sabun tıkıyor musunuz poponuza ?
ikibaloglanannesi gozdef Kaka yapamadığı için poposuna sabun koyduk genelde arada çok nadir bu yöntemi yaparız 2025 yılına gireceğiz kaldı mı böyle şeyler ya.