elifozkan 3 aylık bebeğim pipisinin ucu çıkıkmıs ve erken sünnet olması gerekiyor dedi doktor. Zaten sürekli ağlayan bir bebek ya süreç nasıl işler hiç bilmiyorum hareketlenmeye de başladı ne yapsam bilemiyorum bu durumu yaşayan var mj
medineeee55 elifozkan benim bebeğim de 3 aylık olacak bende hareketlenmeden dönmeye başlamadan yaptırmak istiyorum yaptıran herkes ilk gün biraz zor oluyor diyor sonrası daha kolaymış haftaya bende yaptıracağım
kahvelisianne elifozkan cnm hiç bekleme biz bekledik 10 ay oldu çok pişmanım pipi ucu darmış üstüne yapışmış gomuk pipi olmuş ve etrafı yağ içinde idi doktor dedi bu çocuk nasıl dayandı pipiyi açar açmaz mantar enf birikmiş idrar kalintisi ve bir sürü yağ dokusu çıktı normal sunnet 15 20 dk ise bir 45 dk da çıktık ve 7 dikiş attılar çocuğun sağlam olsun diue çok zor geçti doktor erken olsaydı hiç biri olmayacaktı Hunların dedi
prenses_prens_Annesi elifozkan bende 3 aylıkken yaptırdım .iyidi ilk çişinde ağladı baya sonra geçti .büyüdüğünde daha zor oluyor bence
Ardenaden elifozkan 3 aylikken yaptir cunku bz oglum 10 aya grdi dun randevu aldik dr bu bzm icn zor bibek cinku yabanciyi algıliyor kucjk geittrseydiniz dedi
kahvelisianne Donmeye dahi başlamadan yaptır ilk oğlumu 4 aylıkken yaptırmıştım ne ağladı ne zorladı 3 günde toparlamıştı 2 take estetik dikişi vardı bu oğlumda bekledik bekledik mahvoldu çocuk hemen çok ağladı Sunnet olurken herkes korktu yabancıladi panikledi