sevgili anneler merhaba🌸
oglum 16 aylik bir kac gundur babanene/dedenene gibi sözler söylüyor tek tek söyledikten sonra bunları söylemeye başladı 😅 acaba iki kelime kullanarak konuşma sayılır mı bilemedim 🥹
Sizce öyle midir konusma olayı her çocuğa göre farklı ama insan bı sabırsızlanıyor merak ediyor 🥰