Kızlar kombi bakımı kiracıda mı ev sahibinde mi?
Biz 2 senedir oturuyoruz yani geçen yıl kullandık bu yıl açacaktık gazı bitmiş bakım yapılmalıymış ama bu kombiye daha önce kimse bakım yapmamış ne evsahibi ne önceki kiracıı biz ikinci kiracıyız bakımı şartel değiştirmesi vs. 2000-2.500 a mal oldu parası değil de merak ettim bunu kim karşılamalı ev sahibi mi biz mi??