sevvallcik Kızlar test yaptım acaba gebelik var mı 10 dakikadır bekliyorum sanki yandan falan bakınca var gibi hissediyorum Sizde bakın
Diva sevvallcik ilk fotoğraft sanki hayalet çizgi var gibi geldi testi açıp tekrar fotoğraf çekip atasanıza
sevvallcik Hiilyuss az kaldı onuda yapcam inşallah yoktur ya daha yeni doğum yaptım daha hiç adet olamadım korkudan yaptım 😅😅
Hiilyuss sevvallcik haHhshshsh bir tane daha benden 😂😂 eşime diyorum bir koli test al her ay yapayım yoksa iyi hissetmiyorum kendimi😂
sevvallcik Hiilyuss aynısını bende eşime yapıyorum 😅😅 hatta bu testler bozuk git başka marka al gel diyip durdum iyice psikolojim bozuldu ya
Tugcegunes sevvallcik bence bişey yok onların kendi kuruma çizgisi var onu görmüşsünüzdür yandan bakınca öyle bende görüyordum