yagmur19 bu şekilde şüpheniz varsa eğer bu olacaktır. Olmaması için sakinleşip derin derin nefes alın içinizden 10’a kadar sayın ve bardağın dolu tarafından bakmaya çalışın. İzinsiz öpmüyorum diyorsunuz, öpün, sarın, kanınız da mı kaynamıyor hiç ısıra ısıra sevmek istemiyor musunuz? Benim tabiri caizse salyalarım akıyor severken, delirecek gibi oluyorum. Belki sevilmek sarılmak istiyordur çünkü çoğu zaman bu şekilde sakinleşiyor bebeğim mesela. Ben ağlamasının mızmızlanmasının %80’ini duymadığımı fark ettim, bünyem beynim ne derseniz alıştı artık. Ağlayabilir çünkü duygularını öyle ifade edebiliyor. Mızmızlanabilir sevmediğini, istemediğini anlatmaya çalışıyor ama kendince çözmesini bekliyorum artık. Ağlamakla bebek çatlamaz ama siz kendinizi çatlatırsınız kafaya takarak🙏🏼