iremosa Bugün doktora gittik oğlum 1 yaşında. Dün ağzında aftlar gördüm mercimek kadar büyük.. ememiyor yiyemiyor. Gece de 2 kez ateşlendi. Doktora götürdüm bugün, fısfıs verdi. Başka nasıl sakinleştirebilirim aftları?
Nrkzy iremosa el ayak hastalığı olabilir ellerinde ayaklarında yara da çıkarsa el ayaktır.bir tedavisi yok maalesef antibiyotik işe yaramıyor. 1 haftada anca geçiyor daha yeni atlattık bizde
Nrkzy iremosa tuzsuz ekşi olmayan çorba veya püre tarzı beslenebilir. Karadut şurubu da öneriyolar iyi geliyormuş onu denemedim biz bu şekilde atlattık suyu bile zor içti çok geçmiş olsun
iremosa Duygudikicidkc çok geçmiş olsun. Bize ağız florası bozulmuş 1 haftaya düzelir dedi açtırmak verdi. Ben daha hızlı düzelsin istiyorum çünkü çok canı yanıyor ..
iremosa Nrkzy geçmiş olsun el ayak değil dedi, elinde ayağında bir şey de çıkmadı. Ben de ağzını görünce hemen ellerini ayalarını kontrol etmiştim. 1 hafta o minicik bünyelere çok çok uzun..
iremosa Nrkzy beni de ememiyor emziğini de ememiyor. Bu süreç memeden ayıracak diye çok korkuyorum. Emmediği için ben de sürekli acı içindeyim. Sağıp vermeye çalışıyorum ama bebek gibi boşaltamıyor da makinem.. genel olarak üzgünüm ve korkuyorum memeden ayrılacak diye 😢
Gamze2601 iremosa eşimin ağzında sürekli çıkar karadut özü fayda ediyor acısını hafifletir en azından deneyin
svdgnci Benimki de 4 gündür öyle, doktor antibiyotik ve fısfıs verdi bugün iyice arttı, diline de sıçramış o ağlıyor ben ağlıyorum karnı aç mama diye ağlıyo yediriyorum yediği için ağlıyo çok zor
iremosa Evaninanasi denedim hemen inşallah şifa olur . Çok teşekkür ederim aklınıza başka bir şey gelirse lütfen paylaşın 🙏🏻🙏🏻😢
Husnur Geçer inşallah merak etmeyin tam düzelmesede iyileşme sürecine giriyor yemeğini yiyebiliyor en azından bizimkide emerken bile ağlıyordu çok zor bi durum bol bol su verin
iremosa Husnur ememiyor sonra bana küskün küskün bakıyor.. çok teşekkür ederim desteğiniz için inşallah hemen düzelir. Bebişler uf olmasın ❤️🩹