Ben oğlumu ameliyat ettirdim 2sene önce 3 yaşındayken ve rahat ettim gece horluyordu sürekli hasta oluyordu çocuk duymamaya başladı dedim tamam bizim hem geniz eti hem kulaklarına tüp takıldı bazen ameliyat kötü bişey olmuyor emin ol sonraki bir kaç gün zor doğru çocuk olduğu için anne olarak içim açıyor ama 2-3 gün sürüyor emin ol bence yaptır ve çocukta rahat etsin ben 2-3 kbb önerisi aldım ve yaptırdım tek doktor ile kalmadım ama