Lumisare ben 21 de hamile kalıp 22 de anne oldum🤭 birazcık erkenciyim sanırım😂 siz kaç yaşında anne oldunuzzzz
Lumisare 1Prrensesannesi1 daha genç anne olanımızda varmış genç anne olmak güzel ya en azından çocuğunla aranda fazla yaş farkı yok😅
filizcim13 Lumisare 20 yaşıma 3 gün kala anne oldum oğlumla doğum günümüzün arasında 3 gün var 12 kasım 👼15 kasım 🎂
Lumisare filizcim13 yaa en gencimiz sizsiniz şu an kaç yaşında evlendiniz doğum günlerinizi beraber kutlarsınızz
ecekusumm ellerimt0mbikt0mbik Annemle benim aramda da o kadar yaş farkı var çevreden torunun mu diyen hadsizlerde oldu ama ben hep çok memnundum annemle hep iyi anlaştım inşallah sizde öyle olursunuz 💞
dilekatesz Lumisare erkenci olmak enerji yönünden iyi bir şey bence 😆 ben 32 de doğurdum ve kendimi hep yorgun hissediyorum allahtan minyonum da bari belli olmuyor
filizcim13 Lumisare 19 da evlendim ocak başında 1.2 ay içinde hamile kalıp 12 kasımda doğum yaptım 15 kasımda 20 oldum