Asellina00 bende 39+4 dogum yaptım 3040 gram doğdu sonra 2700 düştü benim bebeğim de şuan 2 bucuk aylik 2 aylik kontrolünde gittiğimde kilosu 4600 gramdi yani kilosu iyi bence bende başlarda çok kafaya takmıştım niye bu kadar zayıf diye ama bebekler kendini çabuk toparlıyormus onu öğrendim bu süreçte