Hanımlar bebeğim 20 aylık gece o kadar çok uyanıyor ki bide ağlayarak. Sürekli emmek istiyor. Karnı aç değil tok uyutuyorum. Keyif için emmek istiyor. Nasıl başa çıkıyorsunuz. Kaç gündür uykumdan bişey anlamıyorum. Sütten kesmek istemiyorum kışı geçirsin diyorum. Var mı bi tavsiyeniz 🙋🏼♀️