Merhabalar bebeğim 4,5 aylık 5 gündür kaka yapamayor gazını çıkartıyor. Anne sütü ve mama alıyor demir ilacından ( ocean microfer) sonra seyrek yapmaya başladı. 2 gündür demir ilacını da bıraktım. Hala yapmadı başına gelen var mı demir ilacından dolayı mı böyle oldu?