Kızlar selamm bebeğim 25 günlük aslında emziriyorum başından beri aynı zamanda mama da veriyorum 2 defa gece 2 defa gün içinde olmak üzere mamayı doymadığını düşündüğüm için veriyorum çünkü beni ne kadar emsede krize giriyor sanki bi mama isteği var gibi neyse sorum şu aslında gün içinde bebeğim uyuduğu zamanlar sütümü biberona sağsam uyandığında ilk o sütten versem sonra emzirsem falan olur mu maksatım biraz daha fazla anne sütü alsn diye meme de çabuk yorulup sıkılıyor çünkü sıkıp öyle vermemde bi sakınca olur mu dışarıda bekletsem uyanınca versem hemen soğuk mu olur bekleyince bişey olur mu bunu merak ediyorum yoksa gerek yok mu sizce ne düşünüyorsunuz 🤦🏼♀️