ilkkk arkadaşlar doğum sonrası benim ücretsiz iznim bitiş tarihi 28.11.2024 diye yazıyor ben bugün iş başı olacak diye bugün rapor aldım idarecim iş başı dündü dedi . Ben yanlış mi biliyorum bitiş tarihi mi iş başı olur yoksa sonraki gün mü