Aydakisiyahedicikk Başım dönüyor bi kaç gündür tansiyonum düşüktü herkes gebelik ihtimali sordu 3 gün önce reglim bitti diye herkes yok dedim ama ihtimal varmo hamile bile olsam tegl görürmüyüm tam gününde ve olması gerektiği kadar oldu cünkü
Hiilyuss Aydakisiyahedicikk regl değil ama ara kanamayı regl sanmış olabilirsin. Bir ay 3 gün regl gördüm sonraki ay 2 gün regl gördüm kesildi mide bulantım da artında kan verdim 2.5 aylık hamileymisim yani 2 ay regl sanmısım ara kanamayı. Emzirdiğim için düzensiz olur normal demislerdi süphelenmemistim onun içni shdhhdjf
nnoktaa Aydakisiyahedicikk regl oldum bitti 8 gün sonra bi kanama daha gördüm. Aradan zaman geçtiğinde hamile olduğumu öğrenmiştim. Bi kadın doğum uzmanına görünmenizde fayda var