ezgiii12490 Kizlar sizinde bebeginiz ellerini gel gel gibi yapıyor mu ben gösterdim ama bilinçsiz yapiyor yada ben demeden yani durduk yere normal mi ya ellerine bakıp yapıyor 8 aylık olcaz
Yigit_Yagiz_Moms ezgiii12490 benimki 11 aylık gel gel diyerek elini aynı şekilde açıp kapıyor bay bay ve alkış yapıyor bunlar normal şeyler
likeli ezgiii12490 o şekilde başlıyor ellerini izleyerek aç kapa yapması normal. Zamanla bilinçli yapmaya başlıyorlar.
dunnobeck ezgiii12490 Merhaba, bugün ben de 7.5 aylık bebeğimde buna benzer bir hareket fark ettim. Ellerine bakarak açıp kapatıyor, sizin bebeğiniz ne durumda?
TwinsAndBeren dunnobeck merhaba 10 aylık ikizlerim var kızım hem gel gel hareketi yapıyor hem gel gel diyor ama oğlum sadece gel gel yapıyor söylemeden yani gayet normal bence bu durum bebekten bebeğe değişiyor
ozdenizzz ezgiii12490 dunnobeck evet bende arkdaşın dediğine katılıyorum benim ikizler de 8 aylık iki farklı bebekler. Bir de şuan keşfediyorlar sizden de görüp sonrası yapacaklar ben alkış yapmaya gel gel demeye de bay baya da başladım kızlardan biri bay bay a alışıyo gibi diğer kızım da gel gele
ezgiii12490 dunnobeck şimdi 22 aylık olduk canm maşallahı var kızım konuşmaya başladı boşu boşuna stres yapıyor insan