Merhaba benim oğlum 4 ay 18 günlük ve kendileri oturmak istiyor sürekli dik durmaya çalışıyor oturtuyorum kucağımda falan bazen 2 yastık arasına sıkıştırıyorum sevinsin diye dönüyor bazen, mama sandalyesini de hazırladım ama çok az oturtuyorum kaldı ki koyunca sol tarafa doğru meylediyor napsam bilemedim yardım pleasseee