Kızlar herkese merhaba kızım 24 aylık 1 Aralık’ta 25 aylık olucak artık bırakmak istiyorum birden birede bırakmak istemiyorum her an emmek istiyor neredeyse her oturduğumda emi diyor artık kara kara düşünmeye başladım emzik te kullanıyor önce hangisini bıraktırsam diyorum kızlar siz nasıl bıraktınız bir şeyler sürerekte bıraktırmak istemiyorum