Canım tavsiyem hıc dokunma şu an kış mevsiminde olduğumuz için sıfır kesmek bebegın kafasının üşümesine sebep oluyomus . Ve kesersen emin ol pişman olursun . Bebegım 4 aylıkken aşırı sac dokulmesı olduğu ıcın bebek saçlarını 3 numaraya vurmuştuk . 3 yapmamıza rağmen o kadar üzülmüştüm ki ben mecburen kestim cunku ağzına gözüne gırıyodu saçları dökülmekten