babylove_ Bir kaç defa daha oldu neden olduğunu bulamadım kendi kendine geçiyor da evde ne sürebilirim sudocrem var yada bu tür şeylere öneriniz varmı
elof babylove_ Ağız salyasından oluyo benimkinde. Genelde aktıkça siliyorum kuru tutunca kendiliğinden geçiyo zaten. Bişey kullanmaya gerek olmadı oğlumda henüz ama bilemiyorum krem vs kullanan varsa.
nilikonunannesii babylove_ bana da doktor emdiği için sütten oluyor demişti banyo yaptırdıktan sonra sabahına geçmiş oluyor bebeğimde. Sürekli yüzünü pamukla ve suyla silmemi söyledi.
Enu babylove_ benim kızımda da var. En güvenilir ve hızlı çözüm Hindistan cevizi yağı. Hemen geçiriyor ve yalasa bile sıkıntı yok. Tabi bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum da 4ten büyükse rahatlıkla sürebilirsiniz
balporsugu7224 babylove_ genelde diş çıkarma dönemin de isilik oluyor dişten dolayısa yapacak birşey yok
Enu babylove_ yok fark etmez. Ben doğduğundan beri her şey için kullanıyorum. Bebekken kulağının arkası yara okurdu hep o zaman da kullandım. Şimdi de ağız kenarlarına sürüyorum çok kızarıyor