atlass_momm Ozooo merhabalar hangi hastane hangi doktora oldunuz acaba çok geçmiş olsun benim bebeğimde de var inmemiş testis beklemedeyiz henüz 4 aylık ama doktora gitmek isterim memnun kaldıysanız
urazbasel Benim oğlum da oldu. Ankara’da Berk Burgu’ya. Sürecimiz çok güzel geçti hiç korktuğum gibi olmadı. Ameliyat olması gerekiyorsa bir an önce olmalı, geçen zaman aleyhine çocuğun.