Selam kızlar bebeğim bugün tam dört aylık oldu kontrole gittik benim bebeğim 2750 doğdu 2450 ye kadar düştü ilk aylarda 1.2 kg birer kilo aliyodu şimdi bu ay 600 Gr almış sadece anne sütü içiyor acaba yetmiyo mu diye düşünüyorum 🥺
Bu ay 4. Aya göre yani durumu şu şekilde
Kg 6400
Boy 64
Kafa 41
Cinsiyet erkek
Sizde durumlar nasıl sizce mamaya başlamalı mıyım ek gıdaya az kaldı ek gidada alır mı akıl verin kızlar ya doktorum zaten çok ilgisiz bilgilendirmesi az değiştirmeyi düşünüyorum 🙁