nilikonunannesi gzdbck ben de şurada bekleyeyim. benim kızım da 4 ay 5 günlük. neymiş bu atak deneyimli anneler bekleniyosunuuuz😂🌸
Ozooo gzdbck atak diye bişey yok bence bir yeri ağrıyordur ve 4 aydan sonra diş dönemine girdiği için huysuz olabiliyor
atarepla gzdbck Anladığım kadarıyla 4.aya girince değil tamamlayınca oluyor bu atak. Yani 5.ayın içindeyken.
benfiru gzdbck geceleri neredeyse saat başı uyanıp beslenmek istiyor. Gündüz zaten uyku ya yok ya da uyumamak için direniyor. Mamasını zorla içiriyorum. Durduk yere ağlıyor iki sn sonra da gülüyor çocuğum ne yaptığını kendi de bilmiyor 😂 diş sancısı başladı kaşınıyor acayip her şey ağzında. Çok zor ama çok eğlenceli geçiyor bizimki hergün bir şey öğrenerek kalkıyor uykudan bugün çığlığını keşfetmiş mesela aralıksız bağırıyor 😂😂 4 ay 7 günlüğüz. Atağımız 17. Haftada başladı hala devam.
gzdbck nilikonunannesi ay bizde 4 ay 6 günlüğüz zaten kucağa alışkın olduğu için zor gelmiyor bana ama İnşllah böyle devam eder
denizdeniz1 Sürekli mızmız sürekli kucakta olmak istiyor asla ama asla uyumuyor resmen uykuya direniyor mamasını yedirene kadar canımız çıkıyor vs vs 😃 oğlum 4 ay 12 günlük girdiği günden beri böyle perişanız
hankun Aynı deniz hanımın söylediği ne istediğini asla anlamıyorum uyumak mı istiyor yoksa karnı mı aç
rbaurl 3,5 aylıkken başladı hala devam ediyor 4 ay 8 günlük şuan en belirgin olanı gece sürekli uyanıyor saat başı neredeyse gündüz uykusunda sıkıntı yok gece uykusuna yatarken mızmız oluyor😢
Baybyuras gzdbck bence her çocuk farklı ama artık 4aydan sonra huy değiştiriyor hergün farklı bişey keşfediyo sürekli uyuma döneminden çıkıyor artık keşfetmeye başlıyo ben çok zorlanmadım ama evet biraz daha evde bi bebek olduğunu anlıyosunuz atak attıda geçti diyede bişeyde yok her gün yeni bişey öğrendikçe uyku ve emmeside zaman zaman sapıtıyor ama artık bu aydan sonra daha güclü bi anne olmak zorunda kalıyoruz atak bitmiyo sen bebeğinle beraber büyüyosun dahada çok şey öğreniyosun onunla ilgili
mom97X gzdbck 10 gün filan sürmüştü, sinirden ağlamalarımı unutamıyorum. Huysuz, ağlak ve uykuya direniyordu. Çok kötüydü şükür geçti 🥹🥲
Rabiiul gzdbck gece 12 den 3.5 kadar salladım geçen gün uyumuyor. Tam uyudu alıp yatağına yatırayım diyorum ya alırken uyanıyor ya da yatağına yatırınca uyanıyor yemek yedirmek zaten cabası onu da vitamin sürüyorum ağzını buruştutuyor o sıra hemen yediriyorum mızmızlanıyor sürekli oturmak istiyor yatmak istemiyor annemi babamı görümce gülen kızım şimdi ağlamaya başladı 😆
Parsimo gzdbck sürekli ağlama bağırma sürekli kucak isteme gündüz uykularını yirmi dk uyuma gece 12 lere kadar uyumama sürekli uyanma mutsuzluk meme reddi biberon reddi beslenmek istememe … diş problemleri başladıysa mutlaka tetagil gibi bir granülle çözmelisiniz huzursuzluğunu iyice arttırıyor çünkü Dışarı çıkarmak algısını dağıtmak biraz yormak iyi geliyor Onun dışında biz sürekli kırmızı balık miço falan filan bağıra çağıra dans ede ede bitirdik bu ayı çok şükür ama üstümüzden tır geçti 🤣
eloelo Benim bebeğim 41 haftalık doğdu biz ataklara bir hafta önceden giriyorduk doktora sordum geç doğduğu içinmiş ben şok.