Kizlar dün doktora gittim ya post paylasmistim dun gece. Ama benim sol yumurtaligimda bi sey var dedi o an ultrasona dalmistim bi an korku endise kapladi anlayamadim ama şöyle anladm sol yumurtaligimda da mi bebek olacakmis ama kalmis oylece buyumemis boyle bisey. Kendiliyinden gecmesi bekleniyor normalde oyle oluyormus ama gecmezsede ameliyyatda zaten alinacakms. Ama benim kafam karisti eve geldikten sonra. Simdi ikiz mi olacakmis nasil yani. Ama bebegim sag yumurtaligimdan şey olmus yani. Solda olan buyuyememis. Kalmis oylece boyle bisey dedi. Ben zaten cinsiyetini ogrendikten sonra kendimi kaptirmistim bide ustune heyecan yaptim o an beynim dondu sanki soramadim. Boyle sey yasayan oldumu?