235 çıktı değeri. Doktor bir yanlış ölçüm olabileceğini söyledi. Kanı da çok zor aldılar kolunu sıka sıka. Hatta ben izledim bir ara kan lop lop top şeklinde düştü pıhtılaşma olmuş olabilir mi. 2 yaşındaki çocuk da bu yüksek değer normal mi. Araştırmadan çocuk metobolizmaya randevu aldık inşallah yanlış ölçümdür.