Doktorumuz mamayı günde 3 şişe olacak şekilde yazdı biz zar zor 2 şişe içiyoruz gün içinde toplam ama bebeğim asla yemek yemiyor şuan ek gıdayı tümüyle red ediyor ağzına kaşık dahi sokmuyor.. İştahsız ve gelişimi geride die yazıldı mama zaten önceden oyun vs oyalama derken birkaç kaşık alırdı ama git fide zsyfladgı için raporlu mama verildi suan o birkaç kaşığı da red ediyorr mama dan olabilir mi acaba yada diş mi dişleri bakıyorm şuan pek bsey grnmuyor ama arada kasıyor eline aldıgı seylerle.. Bu şekilde olup çözm bulan var mı