Gamze0634 benim bebeğim 6 aylık olacak bir kaç gün sonra.. ilginç bir şekilde herkes fark etmiş ben halaaaa fark edemedim geçen gün de doktor söyledi 6. Ayı doldurur doldurmaz göz kayması için bir göz doktoruna gitmelisiniz çok kayıyor gözü diye . 6 ayda geçer geçmezse sıkıntı olur o ve geçmemiş gitmeniz gerekiyor dedi🤔