Kızlar selam hamileliğimde ortaya çıktı doktor doğumdan sonra gecer dedi doğum yaptım 2-3 hafta içinde geçmişti bebeğim 3 ay 1 haftalık yine başladı ne emzirebiliyorum ne yatabiliyorum ne yapacağımı şaşırdım elimi bile süremiyorum o derece bir ağrı var dönemiyorum eğilemiyorum ne yapabilirim aile hekimi fizik tedavi dedi ilacı vs yokmuş