Behappybaby ysmnkmn Valla benim arkadaşım 1,5 sene önce doğum yaptı hala regl olmadı emziriyor hiç de korunmuyormuş 😂 ama herkes bir değildir elbette
anneee5 Bende bekleyin surda 🤣🤣 benim ikinci ysmnkmn Bende bekleyin surda 🤣🤣 benim ikinci şöyle oldu 18 ay adet olmadim korunmadim da adet oldum iki ay üçüncü ay hamile olduğumu öğrendim 🤣 ama bende merak ediyorum adet olmadan hamile kalan var mıdır
Elfgrn ysmnkmn Burda çok denk geldim. Adet olmadan 40 sonrası hamile kalan çok anne vardı. Evet adet görmeden emzirirken hamile kalan çok gördüm.
ysmnkmn Esoz1110 üstte kalsın belki bir denk gelen olur yazar merak ettim onlardan bir tanesi olmam inşallah
ysmnkmn anneee5 bende bu şekilde olan duydum bende dahil böyle oldu adet olmadan önce emzirirken hamile kalan birisi varsa yazsa keşke merak ettim