Merhaba anneler geçen yine bununla ilgili bir posta açmıştım çünkü doğumdan sonraki ilk Regldı de geçen ay Ekim ayın 28′inde olmuştum fakat bu ay hani 25′inde olmam gerekiyor ve bu ayın bugün ayın 29′du ya aynı olmadım acaba bu normal bir süreçmi vücudu hala kendine alıştırıyor mu çünkü çok şükür 2 tane çocuğum var daha çok istemiyorum ya bu normal mi kızlar daha önce yaşayan varmış dediği kadar olup tekrar olmayan veya tekrar olup olmayan nasıl oldu bilmiyorum doktora gitsem mi bilmiyorum sizin doktora gideceğim doktor normal bir şey yok deyip gönderecektim eminim bir ara sancım vardı eee biraz belim çok ağrıyordu acaba olur mu diye düşündüm olmadı acaba geciktin mi çünkü çok şükür hani korunmalı ilişki oldu kötü bir şey olmadı eminim inşallah evham yapmak istemiyorum bu konuda beni rahatlatırsanız sevinirim yoksa