Ereninannesi Oğlum 15.ayında neredeyse öyle iştahsız ki o iştahlı bebek gitti yerine başka bir bebek geldi varmı aranızda böyle olanlar neler yapıyorsunuz ?Bu Arada emmeyi yaşına girince bıraktı
Fidan12 Ereninannesi ahhh hele biz sütüm varla yok arası Mızmız iştahsız 14 ay 22 günlük ve hala dişimiz yok çok takıyorum kafaya 😭
Dilekkkkkk Ereninannesi benim kızım 14 aykik doğduğu günden beri iştahsız:D inan gece 4 de 150 mama içti taaa sabahi geçtik oglen iki de bes tatli kaşığı topsalan karnibahar zorla verdim azını aca aca oda
GzdeBade Bizim azı dişlerimiz cikiyor aynı durum emiyor ama öyle bi sütüm falan da yok alışkanlik hali bizde her kaşığı uzattigimda kafa çeviriyor ya da maks. 4 , 5 kaşık o kadar.
aras151018 Fidan12 bence hiç takma kafana her bebek farklı gelişir dişsiz kalan yok ki senin bebeğin kalsın iştahsızlıkta geçici sağlıklı olsunlar da inşallah
Gozdesysl Benimde öyle 14 aylık çok güzel yiyordu bu ara bir kaşık tan sonra yutmuyor cıkarıyor yemek yemek istemiyor kafayı yicem
Boylu0104 Ereninannesi bizimde henüz 3 tane var 15 aylık tam 🤦♀️ damakları şiş ama açıkamadılar bitürlü
Ellone28 Bizde 14 aylıyız kızım iştahli ve yenek yemeyi çok seven bir çocuktu şimdi zor yiyo yemiyo bile kuru ekmeğe talim kafa ceviriyi zorla versem geri cikariyo ne zaman düzelir bilmiyirun ama bu durjnuba çok üzülüyorum
Ereninannesi Dilekkkkkk ayy iştahsız bebek çok zor ya😔 bu poliporis falan varmış nem hiç denemedim de arkadaşım iştah açtı diyor 🤔