gularslan11 Kızlar bebegım 2 dk lavaboya gıttım sudocremı acmıs heryerıne surmus bıraz agzındada vardı bısey olurmu
Omeraslan gularslan11 oğlumda hamazic yemişti. Yuttu mu bilmiyorum ağzını yıkadım sildim. Çok şükür bir şey olmadı
Tombikdonerartikcokpahali Yutmamistir inşallah bende agzina sürmüştür 😅 Allah’ım her evde bir sudocrem faciası ben yaşamadım diyen anne yoktur 😅
gularslan11 Tombikdonerartikcokpahali ya gercekten dok oldum sadece 2 dakıkada oldu cocugu alıp kendım burlıkte e dusa attım kendımı😂😂