_aselnaz_ dreme kullanmadım Roborock q8 kullanıyorum çok memnunun ama mağaza çalışanlarına çok güvenmiyorum onların belli ürünlerde belli bir kotası oluyor ve onu bitirmeye çalışıyorlar o yüzden yanlış yönlendirme yapabiliyorlar bence ikisinin yorumlarına bakıp o şekilde karar verin q8 canavarı gibi çok güzel gerçekten ama diğerine de bakmak gerek 1 kere alınıyor ucuz şeyler değil iyi düşünmek lazım