Canım ben Q8 aldım mağazada bana da dream önerdiler asla düşünmediğim bir marka dedim benim emiş gücü 5500 Pa çok iyi halıya gelince mop kaldırmıyor ama su da vermiyor ben halıyı süpürdükten sonra haritalandırmada halının üzerini kapatıyorum gitmiyor yani kolay kurulumu hiç düşünme Q8 al derim